ubktjejenmiccha

Alla inlägg den 28 juli 2012

Av Miccha Lagerbjelke - 28 juli 2012 12:13

tjenare !!


förlåt att jag inte bloggat på jätte länge men jag har verkligen inte haft tid :( <3 


så ni blogga jag bara när jag har tid .. 
 min sommar än så länge har varit okej iaf denna veckan :* 
tisdag - onsadag sov jag över med hanna sunnegård o vi var o bada i havet båda dagarna o solade o sen på onsdags kvällen var vi o klättrade <3

torsdag var man med becka i halmstad o laholm och köpte nyy bikini o sen sov man över me becka hos mig ;)) 

så igår var man o handla med mamma o pappa , när man kom hem så la man sig o sola i en timme . 
efter man hade solat åt man med pappa :) 

senare på eftermiddag gick med pappa till hotellet o drack en cola o sen gick vi hem igen och var hemma ett tag .
Sen så var jag ensam hemma från sju till nioo  för pappa o hans kompis gick till hotellet o vid nio gick jag o mötte mamma och sen gick vi till hotellet och satt oss med pappa o hans kompis och drack cola . 
sen gick vi hem visd halv elva var vi nog hemma ungefär o då sattt jag mig vid datorn o snacka med älsklingen o kompisar 


idag bli de vara hemma o kanske med ngn kompis :dd
bye nu oirkar jag inte skriva mer idag ;d 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards