ubktjejenmiccha

Direktlänk till inlägg 10 juli 2012

Rubrik saknas

Av Miccha Lagerbjelke - 10 juli 2012 17:09

inte orkat bloggat o inte hat tid :)<3


men i lördags var man först i knäred med ubk mellan 10-12.30 o sen åkte jag o två till tjejer från knäred till mellbystrand o var me på mellbykalaset med ubk mellan 13.00 till  17.00 o då fick man träffa underbaraste :**

efter de sov man över med becka o var hundvakt till daisy till måndag .

då blev det mys o bara umgås o vara mkt ute i de fina vädret :)

sen idag har man varit med mamma o mormor  och handlat  o ätit o plockat svamp :)
men så hade jag presentkort på rosens guld i markaryd så åkte vi dit då köpte jag en näspiercing o två par öronhänge:)


men men nu blir de bara slappa o smsa :D <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miccha Lagerbjelke - 31 juli 2012 20:04

nemen tjenare ;* idag har man inte gjort så himla mycket , mer än att min farmor kom hit o åt med mig , mamma o pappa o sen va hon var kvar här till halv fem o kom vid halv två . Annars så har det inte hänt ngt speciellt mer än jag har snackat s...

Av Miccha Lagerbjelke - 30 juli 2012 02:05

  omg , klockan är 02.02 o jag sitter i min soffa på mitt rum o dricker cola o är inte de minsta lilla trött .. så sitter o snacka med fina vänner o lyssna på musik ;*nu ska man  webba med bästavännen på skype .. http://www.youtube.com/watch?v=ZW0n...

Av Miccha Lagerbjelke - 28 juli 2012 12:13

tjenare !!förlåt att jag inte bloggat på jätte länge men jag har verkligen inte haft tid :( <3 så ni blogga jag bara när jag har tid ..  min sommar än så länge har varit okej iaf denna veckan :* tisdag - onsadag sov jag över med hanna sunnegård o ...

Av Miccha Lagerbjelke - 4 juli 2012 13:55

hej hhej :)) <3 inte orkat bloggat så mycket, för varit mycket med kompisar så har inte hunnit heller :) men idag blir det att bara slapppa kanske vara med ngn kompis ikväll :) igår så gjorde man inte så mycket vara nästan bara hemma o på kvällen ...

Av Miccha Lagerbjelke - 30 juni 2012 20:57

i torsdags vaar  man med kompisar o sov o gymmade igår var det vara med kompis o ensam hemma o kollade film till 2 på natten med kompisar för mamma o pappa var iväg :D sen så idag så vaknade man med ont i magen o huvudvärk ,så blev det sova till 12.0...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards